• 13-02-2021, 22:41:53
    #46
    ERZY Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Papara cok ciddi kazanc sagliyor, komisyon oranlari, surekli para sirkulasyonu vs.
    Kasada herzaman para var, 10.000 kullanici anlik olarak paralarini aldi/verdi iceride hic bakiye birakmadilar %3 civari komisyon kazandi Papara
    Bir kisim kullanicida sitede parasi oldugunu unuttu diyelim, bir kismida cekilebilir miktar cok dusuk oldugu icin cekmeye tenezzul etmediler diyelim...
    Kullanici kitlesi cok fazla olduktan sonra kullanici basi 0.5 TL kazansa bile cok buyuk para -ki cok daha fazlasini kazaniyorlar...

    Cok ciddi para sirkulasyonu oldugu icin devlet tarafindan inceleme yapilacagina eminim, kullanan/kullanmayan cok kisinin caninin yanmasi soz konusu olabilir, cunku gordugum kadariyla kullananlar haricinde baskalarinin kimlik bilgileri ile hesaplar acilip transferler gerceklesiyor. Elbette devlet tarafindan buna izin veren Paparanin sorgulanmasi hicte anormal olmaz

    Bahis firmalarinin yurt disina para cikarma araci desem abartmis olmam heralde ....

    /Zeki
    İllegal işler kısmını anlarım.

    Da legal işler için banka hesabı yerine Papara tercih edip dünyanın parası komisyonu kim verir, orası meçhul. Akla mantığa sığmıyor pek.

    Çok para olması, milletin burada bakiye bırakması meselesi de ancak faiz kazancı sağlayabilir Papara'ya ki bu Papara bu paralardan faiz geliri elde etme hakkına sahip mi bunu bilmek lazım. Galiba o paralardan faiz sağlaması da yasak. Öyle ise bakiyenin miktarı hiçbir anlam ifade etmez.
  • 13-02-2021, 22:44:48
    #47
    Netflix ve eczane ödemesi vs. Yüzde 50 iade yapıyor muhteşem birşey.
    Nasıl yapıyor peki bunu açıklayabilir misiniz?
  • 14-02-2021, 00:26:01
    #48
    Kasasındaki parayı aylık faize yatırsa, yıllık kar marjı %17
    Ki o kadar parayı kuzu kuzu yatırmaları saçma olurdu.
  • 14-02-2021, 08:55:34
    #49
    Papara benden kazanıyo ahahahah her bana gelen paradan kesiyo ya
  • 14-02-2021, 09:43:31
    #50
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Netflix ve eczane ödemesi vs. Yüzde 50 iade yapıyor muhteşem birşey.
    Nasıl yapıyor peki bunu açıklayabilir misiniz?
    Papara bunu cebinden yapmıyor ki?

    Tamamen firmalarla yaptığı anlaşmalar sayesinde.

    mryvz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kasasındaki parayı aylık faize yatırsa, yıllık kar marjı %17
    Ki o kadar parayı kuzu kuzu yatırmaları saçma olurdu.
    Elektronik para kuruluşları hesapta bulunan paradan faiz geliri elde edemezler.

    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İllegal işler kısmını anlarım.

    Da legal işler için banka hesabı yerine Papara tercih edip dünyanın parası komisyonu kim verir, orası meçhul. Akla mantığa sığmıyor pek.

    Çok para olması, milletin burada bakiye bırakması meselesi de ancak faiz kazancı sağlayabilir Papara'ya ki bu Papara bu paralardan faiz geliri elde etme hakkına sahip mi bunu bilmek lazım. Galiba o paralardan faiz sağlaması da yasak. Öyle ise bakiyenin miktarı hiçbir anlam ifade etmez.
    Merhabalar,

    Fast sistemi çıkmadan önce, Papara'dan istediğiniz kişinin banka hesabına 7/24 para gönderebiliyordunuz. Bu bile bankadan daha avantajlı olmasını sağlıyordu.

    Evet, elektronik para kuruluşları hesapta bulunan paradan faiz geliri elde edemiyorlar.

    Yukarıda da denildiği gibi, hesaba gelen paralardan bir süre sonra %3,4 komisyon almaya başlıyor. Bu sınırı ayın ilk günü dolduran binlerce hesap var.
  • 14-02-2021, 10:57:02
    #51
    AmazingMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Papara bunu cebinden yapmıyor ki?

    Tamamen firmalarla yaptığı anlaşmalar sayesinde.



    Elektronik para kuruluşları hesapta bulunan paradan faiz geliri elde edemezler.



    Merhabalar,

    Fast sistemi çıkmadan önce, Papara'dan istediğiniz kişinin banka hesabına 7/24 para gönderebiliyordunuz. Bu bile bankadan daha avantajlı olmasını sağlıyordu.

    Evet, elektronik para kuruluşları hesapta bulunan paradan faiz geliri elde edemiyorlar.

    Yukarıda da denildiği gibi, hesaba gelen paralardan bir süre sonra %3,4 komisyon almaya başlıyor. Bu sınırı ayın ilk günü dolduran binlerce hesap var.
    "Tamamen firmalarla yaptığı anlaşmalar sayesinde" kısmına katılmıyorum. Eczaneler Papara'ya para veriyor olamaz. Diğerlerini de bilemiyorum.

    Öte yandan "bu sınırı ayın ilk günü dolduran hesaplar" neden saf saf bu kadar yüksek komisyon ödüyor da banka hesabı kullanıp bu komisyondan kurtulmuyor, benim sorum da bu zaten. Kim kime parasının %3,4'ünü durduk yere verir? Herhalde illegal/uygunsuz bir iş yapıyor yani.
  • 19-02-2021, 14:15:54
    #52


    Elim çarptı da