Anlaşmalı sitelerden ödemelerde komisyon alıyor.
Papara kart ile yapılan harcamalardan bankalardan komisyon alıyor.
Limit aşımı olunca ekstra kesinti yapıyor.
Parayı işliyor
daha ne olsun