belli bir işlem sayısından sonra 3.4 komisyon alıyor. atm'den para çekerken de günlük max 2k'ya izin veriyor ve her 2k çekişinizde 50TL komisyon alıyor. öbür gün gidip tekrar 2k çektiğinizde bu komisyon artıyor.
Ayın ilk 2-3 günü benim 10 kişiden ücretsiz para alma limitim doluyor. ayda hesabıma 20-30k girse benden kazandığı para 1020TL, Tabi bu parayı bir banka hesabıma aktarmak yerine atm'den çekersem her çekişte de aldığı komisyonlar var.
Benden binlercesi hatta onbinlercesi var. Papara kazanıyor. Hem de çok fazla kazanıyor