Doge hala alinir mi ?
20
●437
- 08-02-2021, 01:15:30Dogecoin son zamanlarda çok iyi yükseldi fakat fiyat için tahmin yapmak oldukça zor. Sorunuzun cevabı aslında Elon paşanın atacağı tweetlere bakar.
- 08-02-2021, 01:31:37Geçenlerde xrp pump olayında hedef min. 1$ hatta uçacak 10$ olacak diyorlardı hocam, yabancı forumlarda bizim forum kadar bilgisiz coini satın alan herkes uçacağını söylüyor ne yazık kiVelihanD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aklı başında olan birisi doge gibi bir coinin 1$ olacağına pek inanmamalı bence kısa vadede. He 10 yıl sonra olur mu belki olabilir ona birşey diyemem 
+ olarak bitcoinin önceki boğa döneminde john mcafee çoğu coini x100 katına kadar pump yaptırmıştı bir süre sonra bu adama artık güven kalmamıştı, elon abimiz de aynı şekilde ilerliyor kısa sürede insanlar artık bu twitlere de ilgi göstermeyecektir hatta arkasından söven sayısı kat kat artacaktır bence
- 08-02-2021, 01:52:35kar ne kadar hocam sorması ayıpKamaraa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-02-2021, 01:54:06180 tl. çok içimde kalmıştı şu doge almadığım birazda hevesimi kırmış oldum parası pek bişey değil ama fena olmadıasanprogrammer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bide ben satar satmaz düşüşe geçmesini izlemesi ayrı keyif veriyo
- 08-02-2021, 01:57:47çok iyi olmuş hocam güzel ben de takipteyim şu sıra coinde ön satıştan alınırsa çok güzel para var hele ki toplu bir şekilde alıyorsan seni erken emekli bile yapabilirKamaraa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-02-2021, 02:02:11Pek bilgim yok hocam ben gireli 3 4 ay oldu Ilk ripple almıştım 5.3denasanprogrammer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o düştüğünden beri parayı ellemedim zararı cikartip tekrar aktiflestim ders çıkarmış bi şekilde. simdi fun aldim güzel şeyler bekliyorum açıkçası
ytd

bide ben satar satmaz düşüşe geçmesini izlemesi ayrı keyif veriyo