• 08-02-2021, 01:08:59
    #1
    Doge hala alinir mi sizce ? Bi 5-10bin atmayi dusunuyorum ama birden cakilirmi tahmini olan varmi arkadaslar ?
  • 08-02-2021, 01:09:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yatırım tavsiyesi değildir ama bence alınmaz şuan yükselişte ama dipe çakılabilir tekrar.
  • 08-02-2021, 01:11:06
    #3
    canayrus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yatırım tavsiyesi değildir ama bence alınmaz şuan yükselişte ama dipe çakılabilir tekrar.
    Yabanci forumlarda filan hedefin 1 dolar olacagi yaziyor ama.
  • 08-02-2021, 01:11:25
    #4
    Büyük ihtimal yine çakılır sonra elon bir tweet atar öyle yükselir.
  • 08-02-2021, 01:11:46
    #5
    mantıklı alım seviyeleri 0.025-0.030 beklenti düşüşüm bu yönde olursa alınabilir fakat yatırım tavsiyesi değildir dahada dibini görebilir ne olacağı belli olmayan bir coin.

    İşlem hacmi bir kaç saatte yükselen bir coinden söz ediyorsunuz.

    18:56
    27,081,119,881.00
    24s Hacim(USDT)
    1,569,925,057.89


    18:57
    24s Hacim(USDT)
    1,570,474,257.84
    0.0636688

    Aldıgım notlar bu sekildeydi.

    Güncell




    24S Hacim(DOGE)
    35,523,612,175.00
    24s Hacim(USDT)
    2,271,679,485.98

    Doge :
    0.0793430
  • 08-02-2021, 01:12:44
    #6
    Üyeliği durduruldu
    VelihanD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yabanci forumlarda filan hedefin 1 dolar olacagi yaziyor ama.
    Ben 3000 TL'lik 0.38'den almıştım Cumartesi hiç yükselmeyince sattım, şimdide full yükseliyor satmasaydım 2500 felan kazanıcaktım Benim düşüncem 1 Dolar'ı görmez görse bile anlık düşer yani sabit kalmaz
  • 08-02-2021, 01:13:07
    #7
    Çakilmaz hedef 1 dolar diyorlar şuanda baya hareketli anlık hareket var ytd
  • 08-02-2021, 01:13:57
    #8
    Şuan hareket var ama tahminimce bu 1$ muhabbeti 1-2 günde olmayacak. Şuan 7 cent düşmesini beklemek daha mantıklı gibi. YTD
  • 08-02-2021, 01:15:28
    #9
    VelihanD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doge hala alinir mi sizce ? Bi 5-10bin atmayi dusunuyorum ama birden cakilirmi tahmini olan varmi arkadaslar ?
    1 Dolar olması imkansız şuanlı koşullarda