• 08-02-2021, 01:15:30
    #10
    Dogecoin son zamanlarda çok iyi yükseldi fakat fiyat için tahmin yapmak oldukça zor. Sorunuzun cevabı aslında Elon paşanın atacağı tweetlere bakar.
  • 08-02-2021, 01:24:54
    #11
    ben aldım 0.079da 300$lık 0.085e satış emri verdim umutluyum
  • 08-02-2021, 01:29:29
    #13
    Kamaraa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben aldım 0.079da 300$lık 0.085e satış emri verdim umutluyum
    ve mutlu sonla bitti
  • 08-02-2021, 01:31:37
    #14
    VelihanD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yabanci forumlarda filan hedefin 1 dolar olacagi yaziyor ama.
    Geçenlerde xrp pump olayında hedef min. 1$ hatta uçacak 10$ olacak diyorlardı hocam, yabancı forumlarda bizim forum kadar bilgisiz coini satın alan herkes uçacağını söylüyor ne yazık ki aklı başında olan birisi doge gibi bir coinin 1$ olacağına pek inanmamalı bence kısa vadede. He 10 yıl sonra olur mu belki olabilir ona birşey diyemem

    + olarak bitcoinin önceki boğa döneminde john mcafee çoğu coini x100 katına kadar pump yaptırmıştı bir süre sonra bu adama artık güven kalmamıştı, elon abimiz de aynı şekilde ilerliyor kısa sürede insanlar artık bu twitlere de ilgi göstermeyecektir hatta arkasından söven sayısı kat kat artacaktır bence
  • 08-02-2021, 01:52:35
    #15
    Kamaraa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ve mutlu sonla bitti
    kar ne kadar hocam sorması ayıp
  • 08-02-2021, 01:54:06
    #16
    asanprogrammer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kar ne kadar hocam sorması ayıp
    180 tl. çok içimde kalmıştı şu doge almadığım birazda hevesimi kırmış oldum parası pek bişey değil ama fena olmadı bide ben satar satmaz düşüşe geçmesini izlemesi ayrı keyif veriyo
  • 08-02-2021, 01:57:47
    #17
    Kamaraa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    180 tl. çok içimde kalmıştı şu doge almadığım birazda hevesimi kırmış oldum parası pek bişey değil ama fena olmadı bide ben satar satmaz düşüşe geçmesini izlemesi ayrı keyif veriyo
    çok iyi olmuş hocam güzel ben de takipteyim şu sıra coinde ön satıştan alınırsa çok güzel para var hele ki toplu bir şekilde alıyorsan seni erken emekli bile yapabilir
  • 08-02-2021, 02:02:11
    #18
    asanprogrammer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok iyi olmuş hocam güzel ben de takipteyim şu sıra coinde ön satıştan alınırsa çok güzel para var hele ki toplu bir şekilde alıyorsan seni erken emekli bile yapabilir
    Pek bilgim yok hocam ben gireli 3 4 ay oldu Ilk ripple almıştım 5.3den o düştüğünden beri parayı ellemedim zararı cikartip tekrar aktiflestim ders çıkarmış bi şekilde. simdi fun aldim güzel şeyler bekliyorum açıkçası ytd