asanprogrammer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kar ne kadar hocam sorması ayıp
180 tl. çok içimde kalmıştı şu doge almadığım birazda hevesimi kırmış oldum parası pek bişey değil ama fena olmadı bide ben satar satmaz düşüşe geçmesini izlemesi ayrı keyif veriyo