çok iyi olmuş hocam güzel ben de takipteyim şu sıra coinde ön satıştan alınırsa çok güzel para var hele ki toplu bir şekilde alıyorsan seni erken emekli bile yapabilir
Pek bilgim yok hocam ben gireli 3 4 ay oldu Ilk ripple almıştım 5.3den

o düştüğünden beri parayı ellemedim zararı cikartip tekrar aktiflestim ders çıkarmış bi şekilde. simdi fun aldim güzel şeyler bekliyorum açıkçası

ytd