Yabanci forumlarda filan hedefin 1 dolar olacagi yaziyor ama.
Geçenlerde xrp pump olayında hedef min. 1$ hatta uçacak 10$ olacak diyorlardı hocam, yabancı forumlarda bizim forum kadar bilgisiz coini satın alan herkes uçacağını söylüyor ne yazık ki

aklı başında olan birisi doge gibi bir coinin 1$ olacağına pek inanmamalı bence kısa vadede. He 10 yıl sonra olur mu belki olabilir ona birşey diyemem
+ olarak bitcoinin önceki boğa döneminde john mcafee çoğu coini x100 katına kadar pump yaptırmıştı bir süre sonra bu adama artık güven kalmamıştı, elon abimiz de aynı şekilde ilerliyor kısa sürede insanlar artık bu twitlere de ilgi göstermeyecektir hatta arkasından söven sayısı kat kat artacaktır bence