Kamaraa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
180 tl. çok içimde kalmıştı şu doge almadığım birazda hevesimi kırmış oldum parası pek bişey değil ama fena olmadı bide ben satar satmaz düşüşe geçmesini izlemesi ayrı keyif veriyo
çok iyi olmuş hocam güzel ben de takipteyim şu sıra coinde ön satıştan alınırsa çok güzel para var hele ki toplu bir şekilde alıyorsan seni erken emekli bile yapabilir