• 01-02-2021, 22:42:19
    #10
    fermat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 haziranda tecilim bitiyor , 31 aralığa kadar yoklamaya girmesi gerekiyor diyor. Benim bakaya olmama , para cezası ödememem için ne zaman muayene işlerine başlamalıyım . benim de kilo sorunum var normal üst sınırdan 20 kg fazlayım.
    vallahi yerinde olsam tecil biter bitmez gider sevk alırdım. her çevirmede ceza yersin yoksa
  • 01-02-2021, 23:26:34
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selamlar askeriyede kilo problemli sayılabilmeniz için Morbit obez sınıfında olmanız gerekmekte.
    o da vücut kitle indeksinizin 35 üstü olması gerek.
    Eğer 30-35 arasında olursa size 1 yıl daha süre tanınır.
    baktım
    37.32
    olarak geçiyorum almazlar herhalde
  • 01-02-2021, 23:28:09
    #12
    GunaydinMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    baktım
    37.32 Şişman (Obez) - II. Sınıf
    olarak geçiyorum almazlar herhalde
    benim bldiğim 1, 2, 5 yıl olarak erteleme yapıyorlar en son muaf veriyorlar.
    Yönetmelik değişmiş olabilir ama
    edit: Geçmiş olsun hocam bu arada her ne kadar önemsenmesede obezitede bi hastalıktır. Bence Kilo vermeye başlamanız gerek :/
  • 01-02-2021, 23:28:20
    #13
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Boyun + 27 yani 1.80'sen 107 kilo.

    Ben de kilodan muafiyet aldım. Önce askerlik şubesinde bir rahatslzık beyan etmek istiyorum diyosun onlar önce aile hekimine ordan da hastaneye gönderiyolar. Heyete giriyorsun sonra kurula çıkıyosun kurulda seneye tekrar gel diyolar. Ertesi sene yine aynı şey. Muhtemelen 1 sene daha çağırıyolar sonra da muafiyet veriyorlar.
  • 01-02-2021, 23:35:58
    #14
    CNMRCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boyun + 27 yani 1.80'sen 107 kilo.

    Ben de kilodan muafiyet aldım. Önce askerlik şubesinde bir rahatslzık beyan etmek istiyorum diyosun onlar önce aile hekimine ordan da hastaneye gönderiyolar. Heyete giriyorsun sonra kurula çıkıyosun kurulda seneye tekrar gel diyolar. Ertesi sene yine aynı şey. Muhtemelen 1 sene daha çağırıyolar sonra da muafiyet veriyorlar.
    Anladım hocam teşekkür ederim yarın bir aile hekimine gideyim en iyisi
  • 01-02-2021, 23:37:51
    #15
    GunaydinMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım hocam teşekkür ederim yarın bir aile hekimine gideyim en iyisi
    Aile hekimine siz gitmeyeceksiniz hocam. Siz askerlik şubesine gideceksiniz. Askerlik şubesi size bir kağıt verecek öyle gideceksiniz aile hekimine (yanlış hatırlamıyorsam eğer). Ben her şeyden önce askerlik şubesine gittim.

    Askerlik şubesi > Aile hekimi > Askerlik Şubesi > Devlet Hastanesi > Askerlik şubesi şeklinde olacak
  • 01-02-2021, 23:40:31
    #16
    Daha bugün tecilimi bozdurdum. 1.83 Boy 135 kiloyum, adam yoklamanı yap, aile hekimine git dedi. Muhtemelen kilo sorunu yaşayacaksın dedi.
  • 02-02-2021, 00:50:12
    #17
    CNMRCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aile hekimine siz gitmeyeceksiniz hocam. Siz askerlik şubesine gideceksiniz. Askerlik şubesi size bir kağıt verecek öyle gideceksiniz aile hekimine (yanlış hatırlamıyorsam eğer). Ben her şeyden önce askerlik şubesine gittim.

    Askerlik şubesi > Aile hekimi > Askerlik Şubesi > Devlet Hastanesi > Askerlik şubesi şeklinde olacak
    direkt olarak askerlik şubesine mi gideyim yoklama vb ne yapmalıyım?
  • 02-02-2021, 00:51:55
    #18
    Bilsem 20 kilo vermezdim