Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
selamlar askeriyede kilo problemli sayılabilmeniz için Morbit obez sınıfında olmanız gerekmekte.
o da vücut kitle indeksinizin 35 üstü olması gerek.
Eğer 30-35 arasında olursa size 1 yıl daha süre tanınır.
baktım
37.32
olarak geçiyorum almazlar herhalde