fermat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 haziranda tecilim bitiyor , 31 aralığa kadar yoklamaya girmesi gerekiyor diyor. Benim bakaya olmama , para cezası ödememem için ne zaman muayene işlerine başlamalıyım . benim de kilo sorunum var normal üst sınırdan 20 kg fazlayım.
vallahi yerinde olsam tecil biter bitmez gider sevk alırdım. her çevirmede ceza yersin yoksa