baktım
37.32 Şişman (Obez) - II. Sınıf
olarak geçiyorum almazlar herhalde
benim bldiğim 1, 2, 5 yıl olarak erteleme yapıyorlar en son muaf veriyorlar.
Yönetmelik değişmiş olabilir ama
edit: Geçmiş olsun hocam bu arada her ne kadar önemsenmesede obezitede bi hastalıktır. Bence Kilo vermeye başlamanız gerek :/