Boyun + 27 yani 1.80'sen 107 kilo.

Ben de kilodan muafiyet aldım. Önce askerlik şubesinde bir rahatslzık beyan etmek istiyorum diyosun onlar önce aile hekimine ordan da hastaneye gönderiyolar. Heyete giriyorsun sonra kurula çıkıyosun kurulda seneye tekrar gel diyolar. Ertesi sene yine aynı şey. Muhtemelen 1 sene daha çağırıyolar sonra da muafiyet veriyorlar.