CNMRCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aile hekimine siz gitmeyeceksiniz hocam. Siz askerlik şubesine gideceksiniz. Askerlik şubesi size bir kağıt verecek öyle gideceksiniz aile hekimine (yanlış hatırlamıyorsam eğer). Ben her şeyden önce askerlik şubesine gittim.

Askerlik şubesi > Aile hekimi > Askerlik Şubesi > Devlet Hastanesi > Askerlik şubesi şeklinde olacak
direkt olarak askerlik şubesine mi gideyim yoklama vb ne yapmalıyım?