Kaygusuz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Xiaomi Alınırmı ?
46
●803
- 21-01-2021, 00:48:51İphone 7 Plus ' ı o kadar yüksek fiyata satamazsınız . İphone 8 3000-3500 TL arasında fiyatı 7 Plus da o civardadır
Xiaomi performansına göre fiyatı çok çok iyi ama kalın hoş durmuyor bence ben oppo veya iphone dan devam edin derim
İphone kullanıyorum Pil Sağlığı bitti sürekli kapanıyordu şarj aleti olmadan kullanmıyordum telefonu batarya aldım kendim değiştirdim 3 hafta önce şuan gayet iyi . - 21-01-2021, 00:52:09Olaya bütçeden önce ios olarak bakın, yoksa 3000 tl ye evet bi sürü cihaz varlaaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adam android kullanabilse zaten krallar gibi telefonlar alır, sorun var olan konforu en min yatırımla korumak ise yüksek mah değeri ne ise max ondan batarya alıp taktırmak.
- 21-01-2021, 00:57:18Hocam iPhone 7 kullanıyorum sıkıldım demiş android kullanamıyorum dememiş ki biraz zaman alır alışır bütçesi olsa bile okadar para veremem demiş konuda Xiaomi alınır mı diye açılmış zatenKaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-01-2021, 00:58:24redmi note 8 veya 9 pro özellikle 128 GB olanlar ülkemizde sakız gibi satılıyor. İphone, samsung vb cihazlar ülkedeki satışlarda geriye düşmeye başladı.
Gümrük alacaksınız arkasında CE yazan global versiyonları alın aradaki fark 1000 TL dir ben Suriye de çalışan bir arkadaşa danıştım 1650 TL dedi - 21-01-2021, 00:59:15O değil de ne kadar seviyeli yazıştık 😀 normalde andeoidçi iosçu kavgası çıkmalıydılaaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-01-2021, 00:59:47Hocam telefondan telefona değişiyor ona bakarsak iphone 11-12de kalın ama lux diye konuşmuyor kimse oppo kullanıyorum ama pek memnun değilimalay37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-01-2021, 01:02:05Hocam ios la Android tamamen farklı kıyaslamak saçma aslında stabil normal bi telefon arıyorsan gündelik işler için para da varsa iPhone alınır ama ben para olsa iPhone kullansam benim ihtiyaclarimi karsilamaz ek olarak bi android cihaz kullanmam şart benim çok kısıtlı iosKaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada ioscularla tartistigimda oldu ama bilen adamla konuşunca tartışma çıkmıyormuş demekki 😄 iosda eksiklik çok bunu kabul etmemelerinden kaynaklanıyor - 21-01-2021, 01:41:23Hocam iphone xr ve üzeri cihazlarında şarj yeterince iyi . Ben iphone 7 den xr a geçtim sabah %100 olan şarj uyumadan önce %15 kalıyor . Ben telefonu aktif bir sekilde kullanan biriyim ancak oyun hic oynamıyorum oyunlarla aram yok gün icerisinde zaten tüm isimiz sosyal medya oldugu için elimde düşmüyor şarji yukarda belirttigim gibi . Xiaomi cihazları güzel ancak yazılımsal sorunları var 3-4 ay önce 1 hafta boyunca poco f2 pro kullandim biliyorsunuz pocoda xiaomi markası telefon taş gibi çok fena iyiydi ancak saçma sapan reklamlar çıkıyordu ordan burdan ana ekrandan telefonda virus vs de yok xiomi yazilimi ile ilgiliymis netten arastirdim . Xiaomi telefonları genellikle ağır ve kalın oluyor tabi 5 bin mah batarya olunca öyle oluyor mecburen . İlla androide geçecekseniz Samsung s10 plus alabilirsiniz fiyatı bence gayet ideal ve taş gibi telefon . 1 hafta onuda kullandım gayet hafif ele oturan ekranıda çok iyiydi gercekten film izlerken vs gayet iyi oyun pek test etmedim ama pubg gayet akıcı oynanıyordu bir bakın derim .İnsallah güzel bir cihaz alırsınız hocam
bütçesi olsa zaten iphone alır. O yüzden boşa kendini yoracağına 150 tl ye 1 yıl daha kullanır sonra bütçesine göre değiştirir. Cihaz özelliğine göre yorum yapmadım, ona bakarsak iphone 12 al demeliyiz madem android istemiyorsa...