• 21-01-2021, 17:01:31
    #37
    en son galaxy s3'teki android sürümünü kullanan arkadaşlar android zor diyor. xiaomi'nin ara yüzünün iostan pek farkı yok.
  • 21-01-2021, 17:01:37
    #38
    Poco x3 incelemelerine bakmanızı tavsiye ederim. Şu an en f/p cihazlardan.
  • 21-01-2021, 18:16:38
    #39
    Xiaomi Note 10 Pro almayı düşünüyorum. Kamera ve batarya olarak diğer telefonlara göre çok iyi.
  • 21-01-2021, 19:38:58
    #40
    Poco f2 pro
  • 21-01-2021, 20:32:39
    #41
    iphone 7 plus 3510amper deji bataryası var takabilirsin.
  • 21-01-2021, 21:08:02
    #42
    Android pişmanlıktır.
  • 21-01-2021, 21:58:13
    #43
    Yıllardır Xiaomi kullanıyorum hatta Blackberry dosyasını kapattıktan sonra ara ara farklı modeller kullansam da genel olarak Xiaomi'den şaşmadım desem yalan olmaz.

    Şu an Xiaomi 9T Pro'nun Çin'e özel versiyonu K20 Pro kullanıyorum. Geçtiğimiz günlerde arkadaşa Xiaomi Note 9 Pro aldık o da gayet memnun tavsiye ederim.
  • 21-01-2021, 22:30:16
    #44
    Soruyu ters sormuşsun hocam.Xiaomi kullan bir daha iphone kullanmazsın.Ki pahallı zaten iphone gereksi bence bi mi 10 serisi alsan seni yıllarca götürür zaten
  • 21-01-2021, 22:31:34
    #45
    Bu arada redmi note 9 pro kullanıyorum fiyat performans ürünü.gayet memnunun. Yurtdışı aldım 2350 ye almıştım. Yemişim iphonenu gerek yok