Yıllardır Xiaomi kullanıyorum hatta Blackberry dosyasını kapattıktan sonra ara ara farklı modeller kullansam da genel olarak Xiaomi'den şaşmadım desem yalan olmaz.

Şu an Xiaomi 9T Pro'nun Çin'e özel versiyonu K20 Pro kullanıyorum. Geçtiğimiz günlerde arkadaşa Xiaomi Note 9 Pro aldık o da gayet memnun tavsiye ederim.