• 20-01-2021, 23:41:39
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Konuyu okumuyorum bile hocam, telefoncuda çalışıyorum xiaomi cihazları satıyoruz. Her türlü telefonu inceledim 12pro max'e kadar xiaomi kadar parasını kimse hak etmiyor
  • 20-01-2021, 23:41:56
    #11
    ah xiaomi üzümlü kekim
  • 20-01-2021, 23:44:12
    #12
    YGZ
    Platin Üye | R10 17.YIL
    Xiaomi mi 6 kullanıyorum. 3 sene oldu. Hala mermi gibi çalışıyor. Iphone'a o para verilmez.
  • 20-01-2021, 23:44:40
    #13
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone’dan başka bir iPhone’a geçin Xiaomi’ye değil pişman olursunuz

    not: 11 kullanıyorum
    iPhone kullanan böyle der android kullananda iphone a geçmeyin der
  • 20-01-2021, 23:45:03
    #14
    10t pro da gözüm kalmıştı fakat piyasada yok sanırım stoklarmı bitti ne note 9 pro 128 lik alayım diyorum oda 3250 den düşmedi gitti halen Bekliyorum bende
  • 20-01-2021, 23:48:57
    #15
    Kullandığım son 4 telefonun hepsi Xiaomi marka. Ayrıca evde yaşayan diğer 5 aile bireyinin de telefonları Xiaomi. Ben çok memnunum, fiyat performans olarak çok iyi. Hatta son telefon değiştirmem şöyle oldu. Elimdeki telefonu 4 sene civarında kullandım, bir sertifikası olmadan satılmış ve telefonun toplatılma kararı çıktı. Kutusuna koyup geri gönderdim. Bana aynen ilk aldığım ücreti iade ettiler sorgusuz sualsiz. Bende üzerine 300 TL ekleyip yeni model yine Xiaomi marka telefonu aldım. Model yükseltecektim iyi denk geldi. Şimdi yine değiştirecek olsam yeni modelini alırım hiç düşünmeden.
  • 20-01-2021, 23:49:16
    #16
    Kaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Batarya 150 TL’ye değişiyor. Değiştirin kullanın.
    Değiştirse ne degisicek hocam artık yeni cihazlar 4-5bin mah
  • 21-01-2021, 00:06:56
    #17
    iPhoneden Androide Geçmek Zor Nekadar İyi Olursa Olsun Android Telefon iPhone Kadar Hızlı Olamıyor Bu Arada Xiaomi Kullanıyorum Redmi Note 8 Modeli Memnunum 3 ay önce falan aldım yavaşlama yok Pubg Oynatıyor Kasmadan Kameraları İyi Bütçeniz Yetiyorsa iPhone Daha İyi Tabiki
  • 21-01-2021, 00:41:49
    #18
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değiştirse ne degisicek hocam artık yeni cihazlar 4-5bin mah
    Hocam iphone to android yapacak, oda eldeki telefonu satıp o parayla xaomi alcak ki burada soruyor bütçesi olsa zaten iphone alır. O yüzden boşa kendini yoracağına 150 tl ye 1 yıl daha kullanır sonra bütçesine göre değiştirir. Cihaz özelliğine göre yorum yapmadım, ona bakarsak iphone 12 al demeliyiz madem android istemiyorsa...