Kullandığım son 4 telefonun hepsi Xiaomi marka. Ayrıca evde yaşayan diğer 5 aile bireyinin de telefonları Xiaomi. Ben çok memnunum, fiyat performans olarak çok iyi. Hatta son telefon değiştirmem şöyle oldu. Elimdeki telefonu 4 sene civarında kullandım, bir sertifikası olmadan satılmış ve telefonun toplatılma kararı çıktı. Kutusuna koyup geri gönderdim. Bana aynen ilk aldığım ücreti iade ettiler sorgusuz sualsiz. Bende üzerine 300 TL ekleyip yeni model yine Xiaomi marka telefonu aldım. Model yükseltecektim iyi denk geldi.

Şimdi yine değiştirecek olsam yeni modelini alırım hiç düşünmeden.