• 22-01-2021, 00:12:45
    #46
    1 aylık xiaomi not 8 kullanıyorum ısınma yok birde şarj 2 gün gidiyor
  • 23-01-2021, 18:19:14
    #47
    aBouT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Xiaomi en ideal modeli hangisi? Kullananlar memnun mu ?


    İphone 7 plus kullanıyorum sıkıldım telefondan. Şarj sorunu var sürekli bitiyor.
    Ben Red mi 6 Telefonunu kullanıyorum memnunum valla , sadece akşamları fotoğraf kalitesi biraz düşük