Xiaomi Alınırmı ? - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Xiaomi Alınırmı ?
46
●
803
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Xiaomi Alınırmı ?
1
2
3
4
5
6
22-01-2021, 00:12:45
#46
silver29
1 aylık xiaomi not 8 kullanıyorum ısınma yok birde şarj 2 gün gidiyor
23-01-2021, 18:19:14
#47
yunusemreboz
aBouT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Xiaomi en ideal modeli hangisi? Kullananlar memnun mu ?
İphone 7 plus kullanıyorum sıkıldım telefondan. Şarj sorunu var sürekli bitiyor.
Ben Red mi 6 Telefonunu kullanıyorum memnunum valla , sadece akşamları fotoğraf kalitesi biraz düşük
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler