aBouT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Xiaomi en ideal modeli hangisi? Kullananlar memnun mu ?


İphone 7 plus kullanıyorum sıkıldım telefondan. Şarj sorunu var sürekli bitiyor.
Ben Red mi 6 Telefonunu kullanıyorum memnunum valla , sadece akşamları fotoğraf kalitesi biraz düşük