laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam iPhone 7 plus olmuş 5-6k elindekini satsa 3.5a iyi bi cihaz alır örneğin mi 9t opo reno2z ye geçtim ama xiaomi kadar stabil değil kasmaya başladı 1 ayda 9t yi dört gözle arıyor insan
Olaya bütçeden önce ios olarak bakın, yoksa 3000 tl ye evet bi sürü cihaz var adam android kullanabilse zaten krallar gibi telefonlar alır, sorun var olan konforu en min yatırımla korumak ise yüksek mah değeri ne ise max ondan batarya alıp taktırmak.