Hocam iphone xr ve üzeri cihazlarında şarj yeterince iyi . Ben iphone 7 den xr a geçtim sabah %100 olan şarj uyumadan önce %15 kalıyor . Ben telefonu aktif bir sekilde kullanan biriyim ancak oyun hic oynamıyorum oyunlarla aram yok gün icerisinde zaten tüm isimiz sosyal medya oldugu için elimde düşmüyor şarji yukarda belirttigim gibi . Xiaomi cihazları güzel ancak yazılımsal sorunları var 3-4 ay önce 1 hafta boyunca poco f2 pro kullandim biliyorsunuz pocoda xiaomi markası telefon taş gibi çok fena iyiydi ancak saçma sapan reklamlar çıkıyordu ordan burdan ana ekrandan telefonda virus vs de yok xiomi yazilimi ile ilgiliymis netten arastirdim . Xiaomi telefonları genellikle ağır ve kalın oluyor tabi 5 bin mah batarya olunca öyle oluyor mecburen . İlla androide geçecekseniz Samsung s10 plus alabilirsiniz fiyatı bence gayet ideal ve taş gibi telefon . 1 hafta onuda kullandım gayet hafif ele oturan ekranıda çok iyiydi gercekten film izlerken vs gayet iyi oyun pek test etmedim ama pubg gayet akıcı oynanıyordu bir bakın derim .İnsallah güzel bir cihaz alırsınız hocam