Hocam iPhone 7 kullanıyorum sıkıldım demiş android kullanamıyorum dememiş ki biraz zaman alır alışır bütçesi olsa bile okadar para veremem demiş konuda Xiaomi alınır mı diye açılmış zaten
O değil de ne kadar seviyeli yazıştık 😀 normalde andeoidçi iosçu kavgası çıkmalıydı