Polis akademisie geçiş sorum var
8
●92
- 16-01-2021, 17:55:26Merhaba kimisi önlisans belgesini alıp devam ederken terk edip pomemden kazanırsa gidebiliyor ama diğer türlü herhangi bir önlisans ya da lisans belgesi yoksa olmazlaaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
edit pmyo varda pmyo alımı net bir şey yok pandemiden dolayı bence pmyo alımı olmaz gibime geliyor - 16-01-2021, 17:57:27Lisans mezunu olanlar KPSS puanı ile
Lisans mezunu olmayanlar ÖSYM ile polis olur.
Ama kişi erkekse lisans mezunu olup öyle başvurmasını öneririm. Lisans mezunu alımı, akademi alımından hep daha fazla. Yine de ben mezun olmam diyorsa ÖSS puanı ya taban puan ya da 230 gibi taban puanın çok üstünde olmayan bir sınırla alım oluyor. Elbette bu sınır, yani puan ne kadar iyiyse sıralamasını etkiyor. Arkadaşın, girdiği yılki puanı bu alımda geçersiz ama. Yani şu an okulu bırakıp girecekse bu yılki sınava girip ancak diğer seneki alıma katılabilir. E zaten adam mezun olur o zamana.
Kişi önlisans mezunu ise yine KPSS puanı ile alım olacak.
Bunun dışında geçiş zor . Çünkü sporu, sağlığı var işin. Ama yine de Polis Akademisine bakmak lazım - 16-01-2021, 17:58:00POMEM ne zaman oluyor bilginiz varmı?yunusdm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-01-2021, 18:00:032.sinif şuan hocam 2.5yil daha varDiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-01-2021, 18:01:28Şuan 2.sınıf hocam makina mühendisliği okuyor ne zaman bitirir belli değilLooker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-01-2021, 18:02:21laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım. Emniyetin lisans mezunu alma eğilimi var ama. Bunu bilsin.
Benim çok öğrencim akademi kapısından dönüp iki yıllık okuyup sonra polis oldu. - 16-01-2021, 18:04:30Bir de şunu biliyorum, polis okullarının kendi arasında dahi geçiş hakkı yok. Yani atıyorum Bitlis Pomem'den Konya Pomem'e geçemezsin. Ayrıca yükseköğretim kurumuna da geçemezsin. Tazminat ödemen lazım. Bu durumda başka yerden geçiş kabul edeceklerini sanmam.
https://www.pa.edu.tr/sikca-sorulan-sorular.html