Konu
Polis akademisie geçiş sorum var
16-01-2021, 18:02:21
#8
Diba
laaps adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2.sinif şuan hocam 2.5yil daha var
Anladım. Emniyetin lisans mezunu alma eğilimi var ama. Bunu bilsin.
Benim çok öğrencim akademi kapısından dönüp iki yıllık okuyup sonra polis oldu.