laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2.sinif şuan hocam 2.5yil daha var

Anladım. Emniyetin lisans mezunu alma eğilimi var ama. Bunu bilsin.
Benim çok öğrencim akademi kapısından dönüp iki yıllık okuyup sonra polis oldu.