Looker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lisansı tamamlayıp, KPSS ile girmesini öneririm. Üst yorumda da denildiği üzere şansı daha yüksek.
Şuan 2.sınıf hocam makina mühendisliği okuyor ne zaman bitirir belli değil