Konu
Polis akademisie geçiş sorum var
16-01-2021, 18:01:28
#7
laaps
Looker adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Lisansı tamamlayıp, KPSS ile girmesini öneririm. Üst yorumda da denildiği üzere şansı daha yüksek.
Şuan 2.sınıf hocam makina mühendisliği okuyor ne zaman bitirir belli değil