Konu
Polis akademisie geçiş sorum var
16-01-2021, 17:58:00
#4
laaps
yunusdm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba kimisi önlisans belgesini alıp devam ederken terk edip pomemden kazanırsa gidebiliyor ama diğer türlü herhangi bir önlisans ya da lisans belgesi yoksa olmaz
POMEM ne zaman oluyor bilginiz varmı?