üniversitede okurken polis akademisine geçiş varmı? Bı arkadaşım bölümü bırakıp geçmeyi düşünüyor bilgisi olanlar yazabilir mi?
Merhaba kimisi önlisans belgesini alıp devam ederken terk edip pomemden kazanırsa gidebiliyor ama diğer türlü herhangi bir önlisans ya da lisans belgesi yoksa olmaz
edit pmyo varda pmyo alımı net bir şey yok pandemiden dolayı bence pmyo alımı olmaz gibime geliyor