• 06-01-2021, 22:46:52
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam ben ameliyat oldum, sıkıntı olduğunu karnım ağrıdığında anladım ama yok böyle bir ağrı uğundurur adamı sonra hastaneye gittim ve patlamamıştı ama çok yakındı aldılar ameliyat ile 2 gün yattım 3.gün enfeksiyon kaptı tekrar yattım enfeksiyon kapınca şırınga ile çektiler çok fena acıyor enfeksiyona dikkat edin derim. Zaten bol bol yürüyorsunuz ameliyat sonrası varsa sorunuz sorabilirsiniz.
  • 06-01-2021, 23:45:32
    #20
    zAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben ameliyat oldum, sıkıntı olduğunu karnım ağrıdığında anladım ama yok böyle bir ağrı uğundurur adamı sonra hastaneye gittim ve patlamamıştı ama çok yakındı aldılar ameliyat ile 2 gün yattım 3.gün enfeksiyon kaptı tekrar yattım enfeksiyon kapınca şırınga ile çektiler çok fena acıyor enfeksiyona dikkat edin derim. Zaten bol bol yürüyorsunuz ameliyat sonrası varsa sorunuz sorabilirsiniz.
    Sanirim bu normal bir agriydi gecti cunku 30 dakika sonra. Suan bir sikintim yok olursa gidecegim doktora.
  • 06-01-2021, 23:59:29
    #21
    kaanmutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanirim bu normal bir agriydi gecti cunku 30 dakika sonra. Suan bir sikintim yok olursa gidecegim doktora.
    Hocam siz tedbiri elden bırakmayın derim geçmiş olsun
  • 07-01-2021, 00:30:48
    #22
    zAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz tedbiri elden bırakmayın derim geçmiş olsun
    Tabi, sıkıntı olursa bir telefon uzakta
  • 07-01-2021, 06:46:11
    #23
    Toprakyazgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim basima gelmisti yururken hafif topallama ihtiyaci duyuyordum ameliyat olmadan once tam dik bir yuruyus yapamiyordum. apandisit olmasa bile yine de doktora gidin gorunun bir zarari olmaz. Gecmis olsun
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apandisit ameliyatı için hazırlıklı gidin hocam arabanıza bir çanta hazırlayıp gidin hemen alabiliyorlar gözlem altına.
    Geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin
    Huseyintugrul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam valla bende apandisiti aldırmayı düşünüyorum ama korkuyorum ameliyattan
    Sosyalmedya34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazın ameliyatını oldum patlamıştı benimkini direk hastaneye git geç kalma 2-3 saat ortalama ameliyat ediyorlar kapalı ameliyat zaten patlamadan git hocam
    phpxtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende sık sık olur, uzaninca gecer dik durunca felan cok aci oluyor nedendir hala ogrenemedim
    CekHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    apandisit zor bir tanıdır genel cerrahi uzmanlarını dahi zorlayabilit %10-15 htimalle hasta bird çıkar (apandisit değil ama opere olur)
    en nsık bulgu karın sağ alt kadran ağrısıdır
    iştahsızlık sık eşlik eder
    bulantı kusma kabızlık olabilir
    kan tablosunda inflamasyon belirtisi wbc yani beyaz küre 10bin15bin arasıdır
    usg ve tomografide appendix çapının 7mmnin üstüne çıkması appandisit lehine bir bulgudur

    tanı aracı olarak alvarado skorlaması en sık kullanılan skaladır.

    bunların hepsi ve fizik muayene sonrası apansit tanısı konulur, her sağ alt kadran ağrısı apandisit değildir. geçmiş olsun

    not: genel cerrahi uzmanıyım
    Python7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimki patlamisti.Ortaokulda tahtaya bakarken birden kör oldum.10 sn kadar hicbisey goremedim.Sonra dizlerimin bagi çözüldü dizden asagisi tutmamaya basladi.Birden halsizlik oldu.Hoca noldu demis hatirlamiyorum.Hemen eve gönderdiler beni ayaklarimi surukleye surukleye gelsim.Doktora gittik iste beni ameliyata aldilslsr.Doktorun soyledigi sey hala akalimda 10 dakika daha getirmeseniz kurtaramazdik dedi.
    Tarikkuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, geçmiş olsun. Özel mesaj ile bir detayı ilettim.
    Allah şifa versin...
    CAKIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam acayip karın ağrısı ile gitmiştim hastaneye.
    Size yaparlar mı bilmem ama sağ kısıma yani ağrıyan tarafa parmak bastırıp bi anda çekebilirler bunun verdiği acıyı anlatamam o derece bi acı hissediyosunuz bi anda bağrışma bi yandan ne olduğunu bile anlamamazlık falan kötü bi durumdu yani.
    Hastaneye gidin hemen ben patlamaya yakınken gittim bir de geceydi bu sebepten dolayı ertesi gün direk ameliyata aldılar. Bu arada narkoz geçtikten sonra çok ağrınız olucak özellikle sizi yürütücekler hazırlıklı olmanızı tavsiye ederim. Max 3 gün kalıyorsunuz hastane de. Bir de ameliyattan 1 saat önce su içmemeniz ve yemek yememeniz gerekiyo yani bana doktorlar tarafından denileni diyorum gidiceğiniz doktor farklı bir şey söyleyebilir.
    Bu arada geçmiş olsun hocam.
    kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende benzer belirtileri yazmak için geldim ama hocam gerekeni detaylı yazmış, teşekkürler.

    -
    Karın ağrısının çok sebebi olabiliyor. 15 yıldır karın ağrısı çeken birisiyim.

    En son nedeni bulunmadığında zorunlu ameliyata girerek postu deldirdim ve Meckel divertikülü çıktı ve açmışken apendiks'de alalım demişler. Ondan sonra da crohn teşhisi konuldu.

    İşin özü karın ağrısını neden olur diye internette araştırmayın boşverin.

    İştahsızlık, kusma, bulantı, zayıflama, kanlı gaita vb. farklı belirtiler varsa

    Genel Cerrahi + Gastroenteroloji görünün.
    zAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben ameliyat oldum, sıkıntı olduğunu karnım ağrıdığında anladım ama yok böyle bir ağrı uğundurur adamı sonra hastaneye gittim ve patlamamıştı ama çok yakındı aldılar ameliyat ile 2 gün yattım 3.gün enfeksiyon kaptı tekrar yattım enfeksiyon kapınca şırınga ile çektiler çok fena acıyor enfeksiyona dikkat edin derim. Zaten bol bol yürüyorsunuz ameliyat sonrası varsa sorunuz sorabilirsiniz.
    Yorum yapan herkese teşekkür ederim, az önce çıktım hastaneden ve tertemiz olduğunu söylediler. Fiziki muayene ve kan tahlili yaptılar. Gerçekten bugün Avrupa'da ki sağlık sistemini beğenmiyordum ama fikirlerim büyük ölçüde değişti. Danimarka hükümetinin sağlık konusunda çok ileri olduğunu farkettim, hizmette Türkiye'den aşağı kalır yanı yok. Tekrar mesaj atan herkese teşekkürler.
  • 07-01-2021, 16:35:40
    #24
    kaanmutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorum yapan herkese teşekkür ederim, az önce çıktım hastaneden ve tertemiz olduğunu söylediler. Fiziki muayene ve kan tahlili yaptılar. Gerçekten bugün Avrupa'da ki sağlık sistemini beğenmiyordum ama fikirlerim büyük ölçüde değişti. Danimarka hükümetinin sağlık konusunda çok ileri olduğunu farkettim, hizmette Türkiye'den aşağı kalır yanı yok. Tekrar mesaj atan herkese teşekkürler.
    Nedenini ogrenebildiniz mi hocam bu bende hep olur pc basindan oturma odasina aci cekerek dik duramadan giderim hep uzanirim hemen 15 dk uzaninca duzelir ama hep basima geliyor
  • 07-01-2021, 17:00:02
    #25
    phpxtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nedenini ogrenebildiniz mi hocam bu bende hep olur pc basindan oturma odasina aci cekerek dik duramadan giderim hep uzanirim hemen 15 dk uzaninca duzelir ama hep basima geliyor
    Yok hocam, yüksek ihtimalle üşütmüşsün dedi çünkü muayene etti ve kan tahlili yaptı temiz çıktı.