Apandisit Ameliyatı Olan Var Mı?
24
●322
- 06-01-2021, 22:46:52Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam ben ameliyat oldum, sıkıntı olduğunu karnım ağrıdığında anladım ama yok böyle bir ağrı uğundurur adamı sonra hastaneye gittim ve patlamamıştı ama çok yakındı aldılar ameliyat ile 2 gün yattım 3.gün enfeksiyon kaptı tekrar yattım enfeksiyon kapınca şırınga ile çektiler çok fena acıyor enfeksiyona dikkat edin derim. Zaten bol bol yürüyorsunuz ameliyat sonrası varsa sorunuz sorabilirsiniz.
- 06-01-2021, 23:45:32Sanirim bu normal bir agriydi gecti cunku 30 dakika sonra. Suan bir sikintim yok olursa gidecegim doktora.zAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-01-2021, 23:59:29Hocam siz tedbiri elden bırakmayın derim geçmiş olsunkaanmutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-01-2021, 00:30:48Tabi, sıkıntı olursa bir telefon uzaktazAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-01-2021, 06:46:11Toprakyazgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHuseyintugrul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSosyalmedya34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülephpxtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleCekHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülePython7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTarikkuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleCAKIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülekralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleYorum yapan herkese teşekkür ederim, az önce çıktım hastaneden ve tertemiz olduğunu söylediler. Fiziki muayene ve kan tahlili yaptılar. Gerçekten bugün Avrupa'da ki sağlık sistemini beğenmiyordum ama fikirlerim büyük ölçüde değişti. Danimarka hükümetinin sağlık konusunda çok ileri olduğunu farkettim, hizmette Türkiye'den aşağı kalır yanı yok. Tekrar mesaj atan herkese teşekkürler.zAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-01-2021, 16:35:40Nedenini ogrenebildiniz mi hocam bu bende hep olur pc basindan oturma odasina aci cekerek dik duramadan giderim hep uzanirim hemen 15 dk uzaninca duzelir ama hep basima geliyorkaanmutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-01-2021, 17:00:02Yok hocam, yüksek ihtimalle üşütmüşsün dedi çünkü muayene etti ve kan tahlili yaptı temiz çıktı.phpxtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle