Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hocam ben ameliyat oldum, sıkıntı olduğunu karnım ağrıdığında anladım ama yok böyle bir ağrı uğundurur adamı sonra hastaneye gittim ve patlamamıştı ama çok yakındı aldılar ameliyat ile 2 gün yattım 3.gün enfeksiyon kaptı tekrar yattım enfeksiyon kapınca şırınga ile çektiler çok fena acıyor enfeksiyona dikkat edin derim. Zaten bol bol yürüyorsunuz ameliyat sonrası varsa sorunuz sorabilirsiniz.