Hocam ben ameliyat oldum, sıkıntı olduğunu karnım ağrıdığında anladım ama yok böyle bir ağrı uğundurur adamı sonra hastaneye gittim ve patlamamıştı ama çok yakındı aldılar ameliyat ile 2 gün yattım 3.gün enfeksiyon kaptı tekrar yattım enfeksiyon kapınca şırınga ile çektiler çok fena acıyor enfeksiyona dikkat edin derim. Zaten bol bol yürüyorsunuz ameliyat sonrası varsa sorunuz sorabilirsiniz.