Apandisit Ameliyatı Olan Var Mı?
24
●322
- 06-01-2021, 19:11:09Benim basima gelmisti yururken hafif topallama ihtiyaci duyuyordum ameliyat olmadan once tam dik bir yuruyus yapamiyordum. apandisit olmasa bile yine de doktora gidin gorunun bir zarari olmaz. Gecmis olsun
- 06-01-2021, 19:12:11Anladım, inşallah apandisit değildir, zaten Danimarkadayım nasıl olacak bakalım.Toprakyazgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-01-2021, 19:12:14Geçmiş olsun hocam valla bende apandisiti aldırmayı düşünüyorum ama korkuyorum ameliyattan
- 06-01-2021, 19:12:47Türkiye'de değilim, nasıl olacak acaba teşekkürler.ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-01-2021, 19:12:58Yazın ameliyatını oldum patlamıştı benimkini direk hastaneye git geç kalma 2-3 saat ortalama ameliyat ediyorlar kapalı ameliyat zaten patlamadan git hocam