• 06-01-2021, 19:10:02
    #1
    Merhaba, az önce sandalyede otururken mutfağa gitmek için ayağa kalktım karnımın sağ alt tarafında çok keskin bir ağrı oldu ve devam ediyor. Apandisit belirtisi diye gördüm, birazdan doktora gideceğim. Daha önce başına gelen var mı?
  • 06-01-2021, 19:10:35
    #2
    Geçmiş olsun
  • 06-01-2021, 19:11:02
    #3
    ismetkerem44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun
    Teşekkürler
  • 06-01-2021, 19:11:09
    #4
    Benim basima gelmisti yururken hafif topallama ihtiyaci duyuyordum ameliyat olmadan once tam dik bir yuruyus yapamiyordum. apandisit olmasa bile yine de doktora gidin gorunun bir zarari olmaz. Gecmis olsun
  • 06-01-2021, 19:12:10
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Apandisit ameliyatı için hazırlıklı gidin hocam arabanıza bir çanta hazırlayıp gidin hemen alabiliyorlar gözlem altına.
    Geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin
  • 06-01-2021, 19:12:11
    #6
    Toprakyazgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim basima gelmisti yururken hafif topallama ihtiyaci duyuyordum ameliyat olmadan once tam dik bir yuruyus yapamiyordum. apandisit olmasa bile yine de doktora gidin gorunun bir zarari olmaz. Gecmis olsun
    Anladım, inşallah apandisit değildir, zaten Danimarkadayım nasıl olacak bakalım.
  • 06-01-2021, 19:12:14
    #7
    Geçmiş olsun hocam valla bende apandisiti aldırmayı düşünüyorum ama korkuyorum ameliyattan
  • 06-01-2021, 19:12:47
    #8
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apandisit ameliyatı için hazırlıklı gidin hocam arabanıza bir çanta hazırlayıp gidin hemen alabiliyorlar gözlem altına.
    Geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin
    Türkiye'de değilim, nasıl olacak acaba teşekkürler.
  • 06-01-2021, 19:12:58
    #9
    Yazın ameliyatını oldum patlamıştı benimkini direk hastaneye git geç kalma 2-3 saat ortalama ameliyat ediyorlar kapalı ameliyat zaten patlamadan git hocam