Toprakyazgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim basima gelmisti yururken hafif topallama ihtiyaci duyuyordum ameliyat olmadan once tam dik bir yuruyus yapamiyordum. apandisit olmasa bile yine de doktora gidin gorunun bir zarari olmaz. Gecmis olsun
Anladım, inşallah apandisit değildir, zaten Danimarkadayım nasıl olacak bakalım.