Konu
Apandisit Ameliyatı Olan Var Mı?
06-01-2021, 23:59:29
#21
zAHo
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
kaanmutlu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sanirim bu normal bir agriydi gecti cunku 30 dakika sonra. Suan bir sikintim yok olursa gidecegim doktora.
Hocam siz tedbiri elden bırakmayın derim geçmiş olsun