kaanmutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanirim bu normal bir agriydi gecti cunku 30 dakika sonra. Suan bir sikintim yok olursa gidecegim doktora.
Hocam siz tedbiri elden bırakmayın derim geçmiş olsun