kaanmutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorum yapan herkese teşekkür ederim, az önce çıktım hastaneden ve tertemiz olduğunu söylediler. Fiziki muayene ve kan tahlili yaptılar. Gerçekten bugün Avrupa'da ki sağlık sistemini beğenmiyordum ama fikirlerim büyük ölçüde değişti. Danimarka hükümetinin sağlık konusunda çok ileri olduğunu farkettim, hizmette Türkiye'den aşağı kalır yanı yok. Tekrar mesaj atan herkese teşekkürler.
Nedenini ogrenebildiniz mi hocam bu bende hep olur pc basindan oturma odasina aci cekerek dik duramadan giderim hep uzanirim hemen 15 dk uzaninca duzelir ama hep basima geliyor