• 04-12-2020, 16:31:47
    #1
    Ay sonu allah izin verirse sonunda asker olacağım uzun zamanlardır bekliyorum ama gel gelelim yine sorun çıktı karşıma

    bugun kardeşim için sağlık ekibi geldi 2 günde bir geliyorlar sürekli ve ayın 20 sinde askerlik için test olucam 21 inde sonucumu vereceğim ve korona olduğum için geçen ayın 17 sinde testim yanlış çıkabilirmiş pozitif de negatif de çıkabilirmiş ve pozitif çıktığı andan itibaren dünyalar bir daha yıkılır başıma tekrar test yapmak istiyorum sonucumu öğrenmek için fakat belirtisi bel ağrısı nefes darlığı halsizlik var başkalarının hakkına girersin dedi kendini hasta hissetmiyorsan dedi ve susmak zorunda kaldım
  • 04-12-2020, 16:34:18
    #2
    Hayırlı olsun hocam , bucadayım bende bir şey sormak istersen , veyahutta gereken bir şey olursa yazabilirsin , ayrıca umarım testiniz negatif çıkar
  • 04-12-2020, 16:34:42
    #3
    Bu Türkçe ile 44 ticareti iyi yapmışsınız hocam. Anlamadım yazdığınızdan bir şey
  • 04-12-2020, 16:35:29
    #4
    Hocam asker alımları 24 ünde olacak 22 sinde filan test isterler sizden buda demek ki 18 gün var. Bu süreçte iyleşmiş olmanız gerekiyor. Bu arada bende ay sonunda askerim tabi yine asker alımları ertelenmezse : )
  • 04-12-2020, 16:35:37
    #5
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam , bucadayım bende bir şey sormak istersen , veyahutta gereken bir şey olursa yazabilirsin , ayrıca umarım testiniz negatif çıkar
    çok teşekkür ederim hocam bucada acemi birliği vs yok yazmışlar 1-2 forumda zorda olsa denk geldimde aliağaya sevkediyorlar falan diyorlar aliağa nasıl bir yerdir hocam
  • 04-12-2020, 16:38:02
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ay sonu allah izin verirse sonunda asker olacağım uzun zamanlardır bekliyorum ama gel gelelim yine sorun çıktı karşıma

    bugun kardeşim için sağlık ekibi geldi 2 günde bir geliyorlar sürekli ve ayın 20 sinde askerlik için test olucam 21 inde sonucumu vereceğim ve korona olduğum için geçen ayın 17 sinde testim yanlış çıkabilirmiş pozitif de negatif de çıkabilirmiş ve pozitif çıktığı andan itibaren dünyalar bir daha yıkılır başıma tekrar test yapmak istiyorum sonucumu öğrenmek için fakat belirtisi bel ağrısı nefes darlığı halsizlik var başkalarının hakkına girersin dedi kendini hasta hissetmiyorsan dedi ve susmak zorunda kaldım
    Kesinlikle test yaptırın, sizin de vicdanınız rahat olur. Ayrıca İzmir'e geldiğinizde bir şeye ihtiyacınız olursa ilk bana gelin İsmim Çağlar, adres : https://europebridal.com/contact/
  • 04-12-2020, 16:39:11
    #7
    EmreBudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu Türkçe ile 44 ticareti iyi yapmışsınız hocam. Anlamadım yazdığınızdan bir şey
    merhaba hocam 17.11.2020 tarihinde testim pozitif çıktı 27 sinde karantinam bitti derken kardeşime (12) test yapılmamıştı 26 sında test yapmaya geldiler 27 sinde pozitif olduğunu öğrendik ve yine tekrardan karantinadayız ve benim semptom olarak halsizlik nefes darlığı ve bel ağrısı devam ediyor ama koku almaya yeni yeni başladım sağlık ekibine sorduğumda bugün dedi ki testin pozitif negatif çıkabilir dedi bağışıklık sisteminden dolayı
    Kusura bakmayın hocam allah razı olsun
    • EmreBudak
    EmreBudak bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 04-12-2020, 16:40:44
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba hocam 17.11.2020 tarihinde testim pozitif çıktı 27 sinde karantinam bitti derken kardeşime (12) test yapılmamıştı 26 sında test yapmaya geldiler 27 sinde pozitif olduğunu öğrendik ve yine tekrardan karantinadayız ve benim semptom olarak halsizlik nefes darlığı ve bel ağrısı devam ediyor ama koku almaya yeni yeni başladım sağlık ekibine sorduğumda bugün dedi ki testin pozitif negatif çıkabilir dedi bağışıklık sisteminden dolayı
    Kusura bakmayın hocam allah razı olsun
    Çok geçmiş olsun. Ben korona karantinasından çıktım 10-15 gün sonra babam oldu ( evlerimiz ayrı ama her akşam beraber yemek yeriz ) ama ben tekrar karantinaya mı gireceğim dediğimde hayır girmenize gerek yok dediler. Bu nasıl iş anlamıyorum.
    İnşallah temiz çıkar sonucunuz.
  • 04-12-2020, 16:42:34
    #9
    weqale34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam asker alımları 24 ünde olacak 22 sinde filan test isterler sizden buda demek ki 18 gün var. Bu süreçte iyleşmiş olmanız gerekiyor. Bu arada bende ay sonunda askerim tabi yine asker alımları ertelenmezse : )
    hocam testin yanlış çıkma olasılığı vs. Olabilirmiş 1 yıldır bekliyorum kimsede işe almıyor askerlik den dolayı ondan dolayı çok sıkıntılı şu askerlik engeli gerçekten uzun zamandır dilekçe vs. Yazdım şükür sonunda gideceğim inşallah