Ay sonu allah izin verirse sonunda asker olacağım uzun zamanlardır bekliyorum ama gel gelelim yine sorun çıktı karşıma
bugun kardeşim için sağlık ekibi geldi 2 günde bir geliyorlar sürekli ve ayın 20 sinde askerlik için test olucam 21 inde sonucumu vereceğim ve korona olduğum için geçen ayın 17 sinde testim yanlış çıkabilirmiş pozitif de negatif de çıkabilirmiş ve pozitif çıktığı andan itibaren dünyalar bir daha yıkılır başıma tekrar test yapmak istiyorum sonucumu öğrenmek için fakat belirtisi bel ağrısı nefes darlığı halsizlik var başkalarının hakkına girersin dedi kendini hasta hissetmiyorsan dedi ve susmak zorunda kaldım
İzmir buca askerlik
12
●112
- 04-12-2020, 16:34:18Hayırlı olsun hocam , bucadayım bende bir şey sormak istersen , veyahutta gereken bir şey olursa yazabilirsin , ayrıca umarım testiniz negatif çıkar
- 04-12-2020, 16:35:37çok teşekkür ederim hocamGreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bucada acemi birliği vs yok yazmışlar 1-2 forumda zorda olsa denk geldimde aliağaya sevkediyorlar falan diyorlar aliağa nasıl bir yerdir hocam
- 04-12-2020, 16:38:02Kesinlikle test yaptırın, sizin de vicdanınız rahat olur. Ayrıca İzmir'e geldiğinizde bir şeye ihtiyacınız olursa ilk bana gelinMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsmim Çağlar, adres : https://europebridal.com/contact/ - 04-12-2020, 16:39:11merhaba hocam 17.11.2020 tarihinde testim pozitif çıktı 27 sinde karantinam bitti derken kardeşime (12) test yapılmamıştı 26 sında test yapmaya geldiler 27 sinde pozitif olduğunu öğrendik ve yine tekrardan karantinadayızEmreBudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ve benim semptom olarak halsizlik nefes darlığı ve bel ağrısı devam ediyor ama koku almaya yeni yeni başladım sağlık ekibine sorduğumda bugün dedi ki testin pozitif negatif çıkabilir dedi bağışıklık sisteminden dolayı
Kusura bakmayın hocam allah razı olsun
- 04-12-2020, 16:40:44Çok geçmiş olsun. Ben korona karantinasından çıktım 10-15 gün sonra babam oldu ( evlerimiz ayrı ama her akşam beraber yemek yeriz ) ama ben tekrar karantinaya mı gireceğim dediğimde hayır girmenize gerek yok dediler. Bu nasıl iş anlamıyorum.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah temiz çıkar sonucunuz. - 04-12-2020, 16:42:34hocam testin yanlış çıkma olasılığı vs. Olabilirmişweqale34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 yıldır bekliyorum kimsede işe almıyor askerlik den dolayı ondan dolayı çok sıkıntılı şu askerlik engeli gerçekten uzun zamandır dilekçe vs. Yazdım şükür sonunda gideceğim inşallah
bucada acemi birliği vs yok yazmışlar 1-2 forumda zorda olsa denk geldimde aliağaya sevkediyorlar falan diyorlar aliağa nasıl bir yerdir hocam