Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba hocam 17.11.2020 tarihinde testim pozitif çıktı 27 sinde karantinam bitti derken kardeşime (12) test yapılmamıştı 26 sında test yapmaya geldiler 27 sinde pozitif olduğunu öğrendik ve yine tekrardan karantinadayız ve benim semptom olarak halsizlik nefes darlığı ve bel ağrısı devam ediyor ama koku almaya yeni yeni başladım sağlık ekibine sorduğumda bugün dedi ki testin pozitif negatif çıkabilir dedi bağışıklık sisteminden dolayı
Kusura bakmayın hocam allah razı olsun
Çok geçmiş olsun. Ben korona karantinasından çıktım 10-15 gün sonra babam oldu ( evlerimiz ayrı ama her akşam beraber yemek yeriz ) ama ben tekrar karantinaya mı gireceğim dediğimde hayır girmenize gerek yok dediler. Bu nasıl iş anlamıyorum.
İnşallah temiz çıkar sonucunuz.