hocam testin yanlış çıkma olasılığı vs. Olabilirmiş

1 yıldır bekliyorum kimsede işe almıyor askerlik den dolayı ondan dolayı çok sıkıntılı şu askerlik engeli gerçekten uzun zamandır dilekçe vs. Yazdım şükür sonunda gideceğim inşallah
Hocam dua edeceksiniz ama hastalık geçeli 20 gün olmuş iyelişmiş olacaksnız, belirtiler yoksa kimsenin hakkına gireceğinizi düşünmüyorum. Bu arada bende de durumlar aynı emin olun ertelenince en az sizin kadar üzüldüm. Hakkımızda hayırlsıı.