Hocam dua edeceksiniz ama hastalık geçeli 20 gün olmuş iyelişmiş olacaksnız, belirtiler yoksa kimsenin hakkına gireceğinizi düşünmüyorum. Bu arada bende de durumlar aynı emin olun ertelenince en az sizin kadar üzüldüm. Hakkımızda hayırlsıı.
inşallah tez zamanda gidip gelmek nasip olur hocam inşallah herşeyin en iyisi gönlünüzce olsun

çok sağolun tekrardan 😊