EmreBudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun. Ben korona karantinasından çıktım 10-15 gün sonra babam oldu ( evlerimiz ayrı ama her akşam beraber yemek yeriz ) ama ben tekrar karantinaya mı gireceğim dediğimde hayır girmenize gerek yok dediler. Bu nasıl iş anlamıyorum.
İnşallah temiz çıkar sonucunuz.
hocam temaslı değilim ama aynı çatı altında bulunduğum için karantinada kalacakmışız 14 gün