Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ay sonu allah izin verirse sonunda asker olacağım uzun zamanlardır bekliyorum ama gel gelelim yine sorun çıktı karşıma

bugun kardeşim için sağlık ekibi geldi 2 günde bir geliyorlar sürekli ve ayın 20 sinde askerlik için test olucam 21 inde sonucumu vereceğim ve korona olduğum için geçen ayın 17 sinde testim yanlış çıkabilirmiş pozitif de negatif de çıkabilirmiş ve pozitif çıktığı andan itibaren dünyalar bir daha yıkılır başıma tekrar test yapmak istiyorum sonucumu öğrenmek için fakat belirtisi bel ağrısı nefes darlığı halsizlik var başkalarının hakkına girersin dedi kendini hasta hissetmiyorsan dedi ve susmak zorunda kaldım
Kesinlikle test yaptırın, sizin de vicdanınız rahat olur. Ayrıca İzmir'e geldiğinizde bir şeye ihtiyacınız olursa ilk bana gelin İsmim Çağlar, adres : https://europebridal.com/contact/