Hocam asker alımları 24 ünde olacak 22 sinde filan test isterler sizden buda demek ki 18 gün var. Bu süreçte iyleşmiş olmanız gerekiyor. Bu arada bende ay sonunda askerim tabi yine asker alımları ertelenmezse : )