EmreBudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu Türkçe ile 44 ticareti iyi yapmışsınız hocam. Anlamadım yazdığınızdan bir şey
merhaba hocam 17.11.2020 tarihinde testim pozitif çıktı 27 sinde karantinam bitti derken kardeşime (12) test yapılmamıştı 26 sında test yapmaya geldiler 27 sinde pozitif olduğunu öğrendik ve yine tekrardan karantinadayız ve benim semptom olarak halsizlik nefes darlığı ve bel ağrısı devam ediyor ama koku almaya yeni yeni başladım sağlık ekibine sorduğumda bugün dedi ki testin pozitif negatif çıkabilir dedi bağışıklık sisteminden dolayı
Kusura bakmayın hocam allah razı olsun