• 29-11-2020, 11:15:05
    #28
    Hocam sizi çok iyi anlıyorum evlendiğim ilk günlerde henüz doğalgaz açılmamıştı 1 hafta kadar öyle idare etmiştik zor ama çözümsüz değil kattle da suyu ısıtın ısınmak içinde farklı soba vb ısıtıcı alternatifleri denetin. Çok geçmiş olsun
  • 29-11-2020, 11:16:23
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hocam valliant ya bir türlü destek olmuyor kimse
    Hocam bu hata kodu genelde basınçtan ara sırada sensör ve pompa arızasından kaynaklanıyor. Bu göstergeden bakıyorsunuz bar'a değil mi? Sensör arızası varsa ve panelden bakıyorsanız hata olabilir.

  • 29-11-2020, 11:34:40
    #30
    Kyk yurdunda kalırken asansör yapan ustalar doğalgaz borusunu patlatmıştı 2 hafta falan sıcak su ve doğalgaz vs gelmemişti artık millet soğuk suda duş alıyordu çok kötü bir olaydı bunun ev versiyonuda oldu kombi eskiydi su vermiyor vs çıldırdık gittik sifirini aldık şimdilik kafamız rahat Allah kolaylık versin bu sorunu en iyi ben bilirim
  • 29-11-2020, 12:46:16
    #31
    Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kyk yurdunda kalırken asansör yapan ustalar doğalgaz borusunu patlatmıştı 2 hafta falan sıcak su ve doğalgaz vs gelmemişti artık millet soğuk suda duş alıyordu çok kötü bir olaydı bunun ev versiyonuda oldu kombi eskiydi su vermiyor vs çıldırdık gittik sifirini aldık şimdilik kafamız rahat Allah kolaylık versin bu sorunu en iyi ben bilirim
    hocam aman ne lanet herşey üst üste geliyor bazen babannem kötüydü bakmaya gittik ertesi gün vefat etti istanbula dönerken korona oldum düzeldim kardeşim korona oldu babam kanser hastası keşke izin alıp onu memlekete gönderme ihtimalimiz varmıdır bütün kardeşleri kronik ağır geçirdi amcam falan allah

    Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu hata kodu genelde basınçtan ara sırada sensör ve pompa arızasından kaynaklanıyor. Bu göstergeden bakıyorsunuz bar'a değil mi? Sensör arızası varsa ve panelden bakıyorsanız hata olabilir. Basınç doğruysa sizin yapabileceğiniz birşey yok.

    Hocam bakalım birisi iletişime geçti su sensörü arızalı falan dedi bir şeyler anlattı o şekilde şimdi tekrardan yanmaya başladı petekler fakat su kaçırıyormuş bu şekilde su eklemeniz lazım sürekli dedi allah razı olsun
    • Profesor112
    Profesor112 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-11-2020, 14:57:59
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam aman ne lanet herşey üst üste geliyor bazen babannem kötüydü bakmaya gittik ertesi gün vefat etti istanbula dönerken korona oldum düzeldim kardeşim korona oldu babam kanser hastası keşke izin alıp onu memlekete gönderme ihtimalimiz varmıdır bütün kardeşleri kronik ağır geçirdi amcam falan allah



    Hocam bakalım birisi iletişime geçti su sensörü arızalı falan dedi bir şeyler anlattı o şekilde şimdi tekrardan yanmaya başladı petekler fakat su kaçırıyormuş bu şekilde su eklemeniz lazım sürekli dedi allah razı olsun
    Peteklerinizi tek tek kontrol edin hocam. Kaçağı tespit edin, eğer tesisatınız kollektörlü ise deneme yanılmayla o peteğin vanasını bulup kapatın yaptırana kadar sorunsuz kullanırsınız.
  • 29-11-2020, 18:50:50
    #33
    Hocam sorun su sensöründeymiş allah razı olsun birisi su sensörünün sorunlu olduğunu söyledi ve 2.7 ye getirin barı dedi ve o fazla suyu atacaktır dedi sonrasında çalıştı petekler 4-5 saatte bir kapanır öyle yapın dedi hocam inşallah twitterdende esenler belediyesini etiketleyerek twit attım sağolsunlar pazar olmasına rağmen dönüş yapıp yardımcı oldular bakalım yarın asıl sonuca ulaşacağım allah hepinizden razı olsun özelden bayağı yazan yardım teklif eden hocalarım oldu herkesden allah razı olsun allah daha beterinden korusun hepimizi
    • Profesor112
    Profesor112 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-11-2020, 22:53:57
    #34
    Geçmiş olsun kardeşim sorunu çözemezsen yarın pm den ulaş yardımcı olayım
  • 29-11-2020, 23:59:59
    #35
    Bamb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun kardeşim sorunu çözemezsen yarın pm den ulaş yardımcı olayım
    allah razı olsun hocam bakalım yarın belediye sadece elektrikçi var bizde kombi bakımcısı bulabilirsek yardımcı olmaya çalışırız sizlere dedi inşallah çok sağolun hepinizden tekrardan allah razı olsun iyiki varsınız 🙏
  • 30-11-2020, 00:33:10
    #36
    Kurumsal Üye
    Öncelikle çok geçmiş olsun, umarım en kısa sürede bu ağır şartların üstesinden gelirsiniz.

    Bizim kombi tamamen iflas etmiş durumda.

    Malum nedenden dolayı kimseyi de alamıyoruz ve konuştuğumuz bazı tesisat ustaları da kesinlikle eve kimseyi almamamızı önerdiler. Ki en doğrusu da bu zaten.

    Ev bir şekilde ısınır zaten o açıdan pek endişe etmeyin derim. Sadece su ısıtmak için pratik bir yöntem bulunmalı diye düşünüyorum.

    Bunun için belki bilen arkadaşlar varsa yorum yaparlar

    https://www.hepsiburada.com/sicak-mu...-HBV00000NLH8S misal böyle bir şey var ama buna da bu para ödenirmi bilemedim

    Bunu düşünmemde ki neden; banyoda harici bir elektrik işi çıkmaması için Malum, bir de elektrikçi çağırmamak lazım şofben takmak için..