Hocam sorun su sensöründeymiş allah razı olsun birisi su sensörünün sorunlu olduğunu söyledi ve 2.7 ye getirin barı dedi ve o fazla suyu atacaktır dedi sonrasında çalıştı petekler 4-5 saatte bir kapanır öyle yapın dedi hocam inşallah twitterdende esenler belediyesini etiketleyerek twit attım sağolsunlar pazar olmasına rağmen dönüş yapıp yardımcı oldular bakalım yarın asıl sonuca ulaşacağım allah hepinizden razı olsun özelden bayağı yazan yardım teklif eden hocalarım oldu herkesden allah razı olsun allah daha beterinden korusun hepimizi