Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kyk yurdunda kalırken asansör yapan ustalar doğalgaz borusunu patlatmıştı 2 hafta falan sıcak su ve doğalgaz vs gelmemişti artık millet soğuk suda duş alıyordu çok kötü bir olaydı bunun ev versiyonuda oldu kombi eskiydi su vermiyor vs çıldırdık gittik sifirini aldık şimdilik kafamız rahat Allah kolaylık versin bu sorunu en iyi ben bilirim
hocam aman ne lanet herşey üst üste geliyor bazen babannem kötüydü bakmaya gittik ertesi gün vefat etti istanbula dönerken korona oldum düzeldim kardeşim korona oldu babam kanser hastası keşke izin alıp onu memlekete gönderme ihtimalimiz varmıdır bütün kardeşleri kronik ağır geçirdi amcam falan allah

Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu hata kodu genelde basınçtan ara sırada sensör ve pompa arızasından kaynaklanıyor. Bu göstergeden bakıyorsunuz bar'a değil mi? Sensör arızası varsa ve panelden bakıyorsanız hata olabilir. Basınç doğruysa sizin yapabileceğiniz birşey yok.

Hocam bakalım birisi iletişime geçti su sensörü arızalı falan dedi bir şeyler anlattı o şekilde şimdi tekrardan yanmaya başladı petekler fakat su kaçırıyormuş bu şekilde su eklemeniz lazım sürekli dedi allah razı olsun