Öncelikle çok geçmiş olsun, umarım en kısa sürede bu ağır şartların üstesinden gelirsiniz.
Bizim kombi tamamen iflas etmiş durumda.
Malum nedenden dolayı kimseyi de alamıyoruz ve konuştuğumuz bazı tesisat ustaları da kesinlikle eve kimseyi almamamızı önerdiler. Ki en doğrusu da bu zaten.
Ev bir şekilde ısınır zaten o açıdan pek endişe etmeyin derim. Sadece su ısıtmak için pratik bir yöntem bulunmalı diye düşünüyorum.
Bunun için belki bilen arkadaşlar varsa yorum yaparlar
https://www.hepsiburada.com/sicak-mu...-HBV00000NLH8S misal böyle bir şey var ama buna da bu para ödenirmi bilemedim
Bunu düşünmemde ki neden; banyoda harici bir elektrik işi çıkmaması için

Malum, bir de elektrikçi çağırmamak lazım şofben takmak için..