yilmaz70 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Karantinadayız kombi arızası :(
37
●971
- 30-11-2020, 01:06:46hocam babamın rahatsızlığından dolayı lazımdıda belediyeden arayan kişi beyaz şeyin ismi aklıma gelmedi herhangi bir sorun olacağını ve ceza falan yazılacağını sanmıyorum dedi en kötü yaparım falan derse hiç uğraşmayız kombinin balkonda olduğunu söyledim en kötü ihtimal en son çare olarak direkt vinç yardımıyla yada itfaiye yardımıyla balkondan giriş yaptırabiliriz biz halletmeye çalışalım öncelik olarak dedi en kötü ihtimal olarak yapacak biri bulunur bir şekilde dedi allah razı olsun tekrardan
- 30-11-2020, 14:09:39Öncelikle herkesden allah razı olsun herkes yardımcı oldu özelden yazanlar oldu bugun belediye yardımcı olacaklardı twitterden yazdıklarımda beni arayarak dönüş yaptılar sağolsunlar ayın 17.sinde ben korona olduğumda dezenfekte kutusu ve kuru gıda kutusu yolladılar allah razı olsun tekrardan ama
Estim hizmetini aradım dün pazartesiye bir çözüm yolu bulacağını belirttiler ve bugun aradığımda müdürüne bağladılar size kaymakam maddi manevi destek olabilir anca dediker kaymakamlığı aradım açan yok mesai saatleri dışındayız diyor sürekli arıyorum bekletiyor müşteri hizmetine bağlıyor bir süre sonra kapanıyor
Belediyeyi arıyorum fakat onlarda binaya girmesi bile normal değil size bu durumda kimse yardımcı olamaz dedi şimdi ne maddi yardım yapabiliyorlar en azından 3-4 ay sonra geri ödemeli 2-3 bin tl destek yapsalardı o zamana maddi sorunlarımızda geçerdi dedim ama onlarında yapabileceği bir durum yokmuş allah yardım etsin zor durumda olanlara
