• 30-11-2020, 01:06:46
    #37
    yilmaz70 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle çok geçmiş olsun, umarım en kısa sürede bu ağır şartların üstesinden gelirsiniz.

    Bizim kombi tamamen iflas etmiş durumda.

    Malum nedenden dolayı kimseyi de alamıyoruz ve konuştuğumuz bazı tesisat ustaları da kesinlikle eve kimseyi almamamızı önerdiler. Ki en doğrusu da bu zaten.

    Ev bir şekilde ısınır zaten o açıdan pek endişe etmeyin derim. Sadece su ısıtmak için pratik bir yöntem bulunmalı diye düşünüyorum.

    Bunun için belki bilen arkadaşlar varsa yorum yaparlar

    https://www.hepsiburada.com/sicak-mu...-HBV00000NLH8S misal böyle bir şey var ama buna da bu para ödenirmi bilemedim

    Bunu düşünmemde ki neden; banyoda harici bir elektrik işi çıkmaması için Malum, bir de elektrikçi çağırmamak lazım şofben takmak için..
    hocam babamın rahatsızlığından dolayı lazımdıda belediyeden arayan kişi beyaz şeyin ismi aklıma gelmedi herhangi bir sorun olacağını ve ceza falan yazılacağını sanmıyorum dedi en kötü yaparım falan derse hiç uğraşmayız kombinin balkonda olduğunu söyledim en kötü ihtimal en son çare olarak direkt vinç yardımıyla yada itfaiye yardımıyla balkondan giriş yaptırabiliriz biz halletmeye çalışalım öncelik olarak dedi en kötü ihtimal olarak yapacak biri bulunur bir şekilde dedi allah razı olsun tekrardan
    • yilmaz70
    yilmaz70 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-11-2020, 14:09:39
    #38
    Öncelikle herkesden allah razı olsun herkes yardımcı oldu özelden yazanlar oldu bugun belediye yardımcı olacaklardı twitterden yazdıklarımda beni arayarak dönüş yaptılar sağolsunlar ayın 17.sinde ben korona olduğumda dezenfekte kutusu ve kuru gıda kutusu yolladılar allah razı olsun tekrardan ama

    Estim hizmetini aradım dün pazartesiye bir çözüm yolu bulacağını belirttiler ve bugun aradığımda müdürüne bağladılar size kaymakam maddi manevi destek olabilir anca dediker kaymakamlığı aradım açan yok mesai saatleri dışındayız diyor sürekli arıyorum bekletiyor müşteri hizmetine bağlıyor bir süre sonra kapanıyor
    Belediyeyi arıyorum fakat onlarda binaya girmesi bile normal değil size bu durumda kimse yardımcı olamaz dedi şimdi ne maddi yardım yapabiliyorlar en azından 3-4 ay sonra geri ödemeli 2-3 bin tl destek yapsalardı o zamana maddi sorunlarımızda geçerdi dedim ama onlarında yapabileceği bir durum yokmuş allah yardım etsin zor durumda olanlara